Η φιλοσοφία

To woof έρχεται να υποστηρίξει την προβολή και ανάπτυξη της τοπικής αγοράς, μέσω της ανάδειξης των προσφορών στις οποίες οι επισκέπτες ή κάτοικοι μιας περιοχής έχουν άμεση φυσική πρόσβαση. Μέσα από την πλατφόρμα, τοπικές επιχειρήσεις (καταστήματα, γραφεία, υπηρεσίες) είναι σε θέση να συντάξουν και να διαδώσουν τις προσφορές τους σε υποψήφιους ενδιαφερόμενους πελάτες, εκμεταλλευόμενοι ένα πλήθος χαρακτηριστικών στοχευμένης προσέγγισης του κοινού.

Μέσω της πλατφόρμας του woof, ο χρήστης εστιάζει στις ευκαιρίες από τις οποίες μπορεί να επωφεληθεί άμεσα, οι οποίες βρίσκονται γύρω του και προσφέρονται από επιχειρήσεις με φυσική υπόσταση τις οποίες εμπιστεύεται. Στο woof ο χρήστης δεν κατακλύζεται από υπερπληροφόρηση, η οποία τον αποπροσανατολίζει από τις ανάγκες του, εισάγοντας ενδεχόμενα κρυφά κόστη σε χρόνο και χρήμα ή ακόμα και κινδύνους.

Ο επιχειρηματίας εστιάζει στη δημιουργία προσφορών τις οποίες μπορεί άμεσα να προσφέρει στους πελάτες του χωρίς να αναγκαστεί να καλύψει τις ανάγκες και τις εναλλακτικές οδούς που εισάγει μια πλατφόρμα διαδικτυακής σύγκρισης τιμών, η οποία δεν συνυπολογίζει την ποιότητα υπηρεσίας, των προϊόντων και την αμεσότητα της εκάστοτε επιχείρησης, χαρακτηριστικό ιδιαίτερα σημαντικό όταν το παρεχόμενο είδος είναι υπηρεσία και όχι κάποιο προϊόν μαζικής παραγωγής.

Επιπλέον, μέσα στο woof ο επιχειρηματίας μπορεί να αναδείξει συνδυασμούς προϊόντων και υπηρεσιών, χειροποίητα προϊόντα και εξειδικευμένες υπηρεσίες επί των οποίων δημιουργεί προσφορές, κάτι το οποίο είναι αδύνατο μέσα σε μία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών.

Απόλυτη προτεραιότητα του woof είναι η άμεση πρόσβαση στον καθένα. Είναι προσβάσιμο χωρίς καμία ανάγκη για εγκατάσταση λογισμικού ή δημιουργία λογαριασμού, μέσα από το κινητό τηλέφωνο, το tablet, τον φορητό υπολογιστή ή το σταθερό και έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται απόλυτα στις δυνατότητες της συσκευής με την οποία το προσπελαύνει ο χρήστης του.